Fiziksel kaderimizin,duygusal ve zihinsel kaderimizle iliskisi…


“Fiziksel kaderimizin,duygusal ve zihinsel kaderimizle iliskisi…”

Aslinda bu konu uzerine cok fazla sey yazilip cizilmistit bundan hic suphem yok,fakat yine de insan dusunmeden edemiyor.Ic dunyamizin disa yansimasi,hayatimizin yonlenmesi konusunda bu kadar etkin olmasi beklenebilir mi? Insan ilk asamada tabii ki HAYIR cevabini verip kestirip atabiliyor ancak ben buna EVET diyorum.Nasil ne sekilde oldugunu cozmek ise sadece bir ruya.Sadece bunu anlamsiz bir onsezi ile biliyorum.29 yasini bitirdigim bu gune kadar verim aldigim gunler nedense 6 saatlik uyku ile gune basladigim doneme rastlamasi sadece bir tesaduf mu?Dun uzun zaman sonra ilk kez gece gec saate kadar islerimi toparlamak icin oturdugumda bu gune 6saatlik uykuyla devam ettigimi farkediyorum ve diger gunler yorgun,bitkin ve ruhen yozlasmis Seckin’den eser bulamiyorum… Belki bu bir yansima,belki ben kendimce kuruntu yapiyorum fakat kisa sureli uyku programlarinda cok daha aktif,cok daha enerjik oluyorum.

Pekii bu durumu genel olaylar icin dusunursek cok daha fazlasini yapamaz miyim(-iz)? Duygularimiz ve zihinsel kaderimiz bizlerin fiziksel kaderine etki ettigini nasil gozlemleyerbiliriz objektif olarak? biraz daha gozleme ihtiyac var herhalde…

Leave a Reply

