Gelecek artık Gelecek Değil…


Geleceği hep gelecek yapmak hepimizin hastalığıdır…

Bu bir düşünce olabilir,bir hayal olabilir,bir rüya olabilir sonuç olarak hep gelecekte durur gerçekleşmesi imkansızmışcasına.Bunu buradan haykırıyorum; Gelecek artık Gelecek Değil!

Geleceği şimdiki hayata kanalize etmek yanii gerçekleştirmek hem çok zor hemde bir yandan da keyifli bir süreçtir.Birşeyi ilk önce hayal edersiniz,sonra bunu imgelersiniz…Gerçekleşmesi için o kadar yoğun düşünürsünüz ki bir bakmışsınız bir gün gerçekleşmiştir.

Bu süreçte neler yapmak gerekir? yanii Geleceği Geleceğe hapsetmeyip bulunduğunuz zaman dilimine nasıl çekersiniz? Bu insanoğlu’nun bulmayı istediği çok önemli bir soru.Şimdiye kadar bilinen,öğrenilen gerçek şu’dur ki gerçekleşmişçesine yaşamak gerekir.

Pekii Gerçekleşmişçesine yaşamak polyannacılık’mıdır? Bence değil! Yapmak istediğimiz,yaşamak istediğimiz şeyleri düşünmek ve yaşamış gibi hisssetmek aslında şuan hayatımıza önkabul olarak aldığımızı gösterir.Yanii bu hayalini kabullenip yaşamak gerekir!

Bizler için Sihirli sözcükler: Ben bunu istiyorum. Ben bu hayatı tercih ediyorum. Yaşamak istediğim şey bu!

Leave a Reply

