Ne,Nasıl,Ne Şekilde ?


Hayata başlamak,ana rahminden dünyaya gelmekle başlıyor.O andan itibaren hayatımınız bir döngünün içinde akıp gidiyor.Yaşanılan herşey hayatımızda bir iz bırakıyor,silinmesi imkansız bir iz… Bunlar bazen olumlu bazende olumsuz oluyor,tabii ki olumsuzluklar hayatımızda çok daha fazla yer alıyor.

Bunları engellememiz mümkün değil,onlar yaşandı ve hayatımızda duruyor.Onlardan kurtulmak yerine görmezden gelmek yerine onlarla birlikte yaşamayı,onlarla barışık yaşamayı yaşamamız gerekiyor aslında.

Geçmişten kurtulmak her insanın kafasında vardır,geçmişmi silebilsem… Geçmişi silmek yaşanan her olumlu şeyin silinmesi demek,bunu kabul edecek kimseyi tanımıyorum.Ben geçmişimden korkmuyorum geçmişimi silmek istemiyorum… Yaşanan güzel şeylerin yitip gitmesini istemiyorum onlar benimle birlikte olacak hep! Yaşanan olumsuzluklar yüzünden onlara bunu yapamam.Yaşanan olumsuzlukları silmeyeceğim onlarla barışık olacağım.Eğer onlar olmasaydı şuan ben olamazdım.Beni bu halime getiren bu olayların sonucu… Ben bu halimden memnunsam bunu geçmişime ve yaşadıklarımdan dolayıdır.

O zaman yapılacak şey belli,geçmişimden arınmak yerine geçmişimle barışık olmak… Geçmişte ne yaşandıysa yaşandı artık benim için var olacak olan geleceğim.Benim geleceğimi düşünecek tek kişi yine benim! İstediğim şey ne pekii gerçekten ne olmasını bekliyorum ? daha doğrusu neden yaşıyorum?

Eğer hayatta yaşıyorsam bir amacım olmalı.Ben amaçsız yaşayamam! Gerçekten hayattan ne bekliyor olabilirim? Şuan yeni doğmuş bir biriyim… Ayaklarım üzerinde yeni durmaya başladım tek gerçek bu. Şimdi yapmam gereken şey ne istediğime karar vermek.Hayatın kataloğu elimde,ne istediğimi seçip beklemem lazım.Beklerken de hayatın bana getirdiği değişik tatları tatmam gerekecek…

Leave a Reply

